הכנות ואטרקציות מומלצות לקראת החתונה

אטרקציות מומלצות לקראת החתונה
מעוניינים בהפקת אירוע חתונה / הצעת נישואין או בקבלת פרטים לגבי ספקים?
השאירו לנו את הפרטים שלכם ונציגנו ייצרו עמכם קשר בהקדם

כל חתונה היא חגיגה של אהבה. חתונות גם מתקיימות בלוקיישנים יפים, ומוגשות בהן ארוחות גורמה משובחות, והאלכוהול זורם לאורחים ככל שירצו. כל אלה הם בסיס מצוין לאירוע שמח ומרגש, אבל רף הציפיות גבוה, וכדי להפוך את החתונה לבלתי נשכחת ומלהיבה במיוחד כדאי מאוד להוסיף אטרקציות. איזה? הנה כמה מהאופציות היותר פופולריות ומוצלחות:

קבלת פנים שמכניסה מיד לאווירה: אטרקציות ראשונות

כדי לייצר את ההבחנה בין השגרה לבין פסגת הרגש שבחתונה, כדאי להיעזר באטרקציות כבר במהלך קבלת הפנים והתאספות האנשים שהזמנתם לחגוג אתכם.

בשלב הזה יש חשיבות רבה ליצירת רושם ראשוני מהמם. אטרקציה מתאימה למטרה זו היא למשל קיר צילום פרחים גדול שמיד מתבלט לעין ומבליט את הרומנטיקה שבאוויר. בנוסף לצבעוניות המרשימה, הפרחים עצמם מפזרים אנרגיות חיוביות של רוך, לבלוב ואופטימיות. דרך נוספת להפוך פרחים לאטרקציה בחתונה שלכם היא באמצעות אותיות ענק שעשויות מפרחים, כשמן הסתם הן ייצרו את המילה LOVE ועוד אופציה הן האותיות הראשונות של השמות שלכם.

סוג אחר של אטרקציה לקבלת הפנים הוא כנריות. אפשר לשלב איתן גם מוזיקאים נוספים, למשל סקסופוניסט, והרווח הוא גם תחושה של אירוע קלאסי וגם מוזיקה שמעוררת את הרגשות הרצויים.

להעצים את הרגע המרגש: אטרקציות לחופה

חופה היא מטבעה כמובן רגע שיא. עצם העמידה של שני בני אדם, בנוכחות בני המשפחות, החברים והמכרים, וההתחייבות לאהוב זה את זו את זה, היא עוצמתית מאוד. על-מנת להעצים עוד יותר את הרגע הזה, תוכלו לבחור באטרקציות לחופה.

למשל, זיקוקים שישוגרו בדיוק בשנייה הנכונה ויצבעו את גן האירועים בצבעים של אירוע גדול מהחיים. או שופרות שילוו את כניסת החתן והכלה אל החופה, את כיסוי פני הכלה בהינומה ואת שבירת הכוס, ובנוסף יביאו על-פי המסורת היהודית ברכה רבה לזוגיות.

קונפטי, לבן או צבעוני, משדרג אף הוא כל חופה, וכך גם בלונים שמתעופפים אל על בדיוק כשהנישואין נכנסים לתוקף.

מסיבה בלתי נשכחת: אטרקציות לרחבת הריקודים

חתונה היא גם מסיבה, ולמעשה עבור לא מעט זוגות זוהי קודם כל ובעיקר מסיבה. בהתאם, כדאי למלא את רחבת הריקודים באטרקציות מושקעות.

קטגוריה אחת שכבר הפכה לחובה היא עמדת צילום לאירועים. האורחים שלכם התלבשו יפה, בשלב הזה של האירוע הם באנרגיות שיא, ומן הסתם ישמחו מאוד להנציח את עצמם ברגעים האלה. עמדות צילום לאירועים גם מספקות מזכרת מוצלחת להנאה. טכנולוגיות חדשניות תורמות לאיכות התוצאות, כשבין השאר תוכלו לבחור למשל עמדת צילום 360 עם אפקטים כך שמתקבל סרטון ווידיאו מגניב, או עמדת צילום קומיקס שהופכת אתכם לדמויות קומיקס ע"ג מגנט תוך שניות ….

עוד אטרקציה מעולה לשלב המסיבה היא קופים מרקדים – רקדניות ורקדנים מקצועיים בתלבושת שאי אפשר להישאר אדישים לה. יתרון משמעותי של האטרקציה הזו הוא שה"קופים" סוחפים את האורחים לרחבה ומבטיחים מסיבה אמיתית.

אטרקציות אחרות לשלב הזה של החתונה הן מופע לייזרים ותותחי קור, שמייצרים אווירה כמו במועדונים הנחשבים ביותר, ועוד אופציה היא גימיקים זוהרים שעוזרים לאורחים להשתחרר וגם משדרגים את המראה של הרחבה. כדאי במקביל לדאוג גם לפן הקולינרי, עם אטרקציות כמו למשל קיאק פירות.

תוכן עניינים

כתבות נוספות