סוגי אלכוהול שחשוב שיהיו בכל חתונה

סוגי אלכוהול שחשוב שיהיו בכל חתונה
מעוניינים בהפקת אירוע חתונה / הצעת נישואין או בקבלת פרטים לגבי ספקים?
השאירו לנו את הפרטים שלכם ונציגנו ייצרו עמכם קשר בהקדם

חתונה שמחה היא חתונה שיש בה אלכוהול, ורצוי בשפע. עוד יותר רצוי לבחור את הסוגים הנכונים ביותר והאהובים ביותר של המשקאות שישדרגו את החוויה. במיוחד מומלצים 7 סוגי האלכוהול הבאים:

1. יין

יין ישמח לבב אנוש, ויקפיץ את האורחים, ובנוסף הוא תמיד מייצר תחושה של קלאס באפס מאמץ. מומלץ להעדיף יינות קלילים, ובמיוחד אם החתונה מתקיימת בקיץ. כמו כן רצוי לגוון ולהציע למשתתפים באירוע שלכם גם יינות לבנים וגם יינות אדומים. סוביניון בלאן, שרדונה, פינו גריי, קברנה סוביניון ומרלו הם האופציות הפופולריות ביותר, וכדאי לשלב גם יינות מבעבעים כמו אימפריאל ברוט או בלו נאן רוזה – יין מבעבע משתלב מצוין עם מגוון רחב של מנות ומעניק תחושה נעימה בחך ובגוף בכלל.

2. וודקה

וודקה היא אלכוהול אפקטיבי להפליא, וביחד עם רד בול, XL ודומיהם (למי שרוצה, כמובן) היא מעניקה מקסימום אנרגיות נכונות. מומלץ לבחור וודקה של מותג מובחר, כדי שגם הטעם יהיה משובח. למשל וודקה בלוגה, וודקה פינלנדיה, גרייגוס, רוסקי או נמירוף האוקראינית.

3. וויסקי

וויסקי מטבעו משדר יוקרה, ולכן אם תציעו אותו למי שבא לשמוח אתכם ביום הכי מרגש בחייכם, החתונה תזכה מיד למעמד של אירוע מושקע ומרשים. בנוסף, לכל חובבות וחובבי הוויסקי הרבים, ההזדמנות להתרווח במקום יפה עם כוסית ביד וכשהאוויר גדוש באהבה ושמחה, מייצרת רגעים בלתי נשכחים. כמו לגבי וודקה, גם בחירת וויסקי חייבת להיעשות בתשומת לב ותוך העדפה ליצרניות המובילות בתחום: בושמילס, לוך לומונד, גלנפידיך, ג'ק דניאלס, ג'וני ווקר וגם לייבל 5.

4. ג'ין

"רק ג׳יין טוניק ומועבט" שרה עדן בן זקן, אמנם על "סתם" מסיבה ולא על חתונה, אבל גם בחתונות ג'ין וטוניק הוא שילוב מנצח – ואהוב מאוד. זהו קוקטייל קלאסי, שגם צעירים וגם מבוגרים נוהגים לשתות באירועים, השילוב הופך את המשקה למאוזן וטעים, וכדאי לדעת שיש אפילו יום בינלאומי לג'ין אנד טוניק – כל שנה ב-19.10.

5. ייגר דבש

מתוק, חזק, מיוחד – ייגר דבש הוא משקה למביני עניין, ולכן כדאי שהברמנים בחתונה שלכם יענו ב"ברור" לכל מי שישאל אותם אם אפשר לקבל ייגר דבש. הבסיס של הליקר הזה הוא עשבי תיבול מרירים במיוחד, והתוספת של הדבש מספקת ניגוד מעניין. ייגר נחשב גם דיז'סטיף מעולה (משקל שנהוג לשתות אחרי ארוחה עשירה).

6. בירה

בירה היא אלכוהול פופולרי מאוד גם בשגרה וגם באירועים. בקיץ הישראלי, כשרוקדים ומתחממים, אין כמו כוס בירה צוננת כדי להתרענן ולחזור לרחבת הריקודים עם כוחות מחודשים והמון שמחת חיים. החלוקה העיקרית של הבירות היא ללאגר (שהמקור שלו הוא בגרמניה) ולאייל (בירה מהאי הבריטי). כדאי לאפשר לאורחים את חופש הבחירה בין שני הסוגים האלה. בין הלאגרים המוצלחים והמומלצים: קרלסברג, קורונה, באדווייזר, היינקן וטובורג.

7. ליקרים

ליקרים הם עוד אופציה טעימה מאוד שכדאי לשלב בכל חתונה. מבחר האפשרויות גדול, כמעט אינסופי: סאות'רן קומפורט, אמרטו, גרנד מרנייה, שנאפס, לימונצ'לו, סמבוקה, פייג'לינג, פרנג'ליקו, ליקרים בטעמי קפה או שוקולד, ועוד ועוד ועוד. מילת המפתח היא גיוון, כדי שכל האורחים והאורחות יוכלו למצוא את המשקה שהם הכי מתחברים אליו.

תוכן עניינים

כתבות נוספות