למה כדאי להביא אוכל כשר למהדרין לחתונות?

מעוניינים בהפקת אירוע חתונה / הצעת נישואין או בקבלת פרטים לגבי ספקים?
השאירו לנו את הפרטים שלכם ונציגנו ייצרו עמכם קשר בהקדם

במאמר זה תגלו למה כדאי לשקול להביא אוכל כשר למהדרין לחתונות.

בחירת תפריט בחתונה

החתונה היא אירוע מיוחד וחשוב בחייו של זוג. על פי היהדות הנישואין הן למעשה מצווה, והזוגיות היא המצב המשלים את האדם.

לאחר טקס החופה מגיע האירוע עצמו, אשר בחירת האוכל היא חלק משמעותי מתכנונו. האוכל באירוע משפיע על האווירה ועל מידת ההנאה של האורחים שבאו לשמוח עם הזוג.

אחת האפשרויות המוצעות והמקובלות כיום היא לבחור בתפריט כשר למהדרין.

מהי כשרות 'למהדרין'?

למעשה ישנן שתי רמות של כשרויות. יש כשרות 'רגילה' אשר שהיא מיועדת לציבור הרחב. כשרות זו אמנם נסמכת על שיטות הלכתיות מקובלות אך לעיתים נוטה להקל בדעות מחמירות. לעומת זאת, כשרות 'למהדרין' כוללת את כל החומרות המקובלות על עדות וקהילות שונות בעם ישראל, כך שכל אדם יכול לאכול מזון כשר למהדרין ללא חשש.

כשר למהדרין – מתאים לכולם

ראשית, בחירה בתפריט כשר למהדרין תמנע אי – נעימויות רבות בין בעלי האירוע לאורחים. לרוב, באירועים ישנם אורחים מרקעים שונים, וסביר כי לא כולם נוהגים באותם מנהגים בשמירת הכשרות, אוכל כשר למהדרין פוטר את האורחים מלחשוב מה מותר או אסור להם לאכול, ומסיר מבעלי האירוע אחריות עבור כל אורח שיש לו דרישות מיוחדות. כך, כל האורחים ייהנו מן האוכל ללא בעיה, ובעלי האירוע יוכלו להיות רגועים ושקטים.

כמו כן, בחתונה יש שני צדדים, צד החתן וצד הכלה ולעיתים הם בעצמם שונים במנהגיהם והלכותיהם. במצבים בהם אכן זה נכון, בחירה בתפריט כשר למהדרין תמנע חיכוכים בין שני הצדדים ותעזור לעבור את תכנון האירוע באופן המכבד ביותר.

חיבור הטקס לאירוע

טקס החופה והנישואין כדת משה וישראל הן חלק משמירה על מסורת ארוכת שנים וחיבור של הזוג שנישא ל'שרשרת הדורות' היהודית. הבחירה באירוע כשר למהדרין מבטיחה עבור הזוג המשך ישיר לחיבור זה מהטקס לאירוע עצמו. דבר זה חשוב במיוחד עבור זוגות דתיים, או זוגות שגדלו בבית שומר מצוות.

זה לא מגביל?

יש נטייה לחשוב כי בחירה בתפריט כשר למהדרין מגבילה את האפשרויות ומשאירה את בעלי האירוע עם תפריט דל ולא איכותי. אך כיום ידוע כי אין כך הדבר.

ראשית, התפריט הכשר למהדרין מציע מגוון רחב של אפשרויות, הן בשריות והן חלביות. מציע מנות מגוונות בסגנון, בטעם ובאסתטיקה.

שנית, כיום המטבחים הכשרים למהדרין מקפידים לשמור על איכות גבוהה, שימוש בחומרי גלם איכותיים וטריים. ומקפידים על הכנה היגיינית וקפדנית.

אז למה להביא אוכל כשר למהדרין לחתונות?

נראה מכאן כי הבחירה באוכל כשר למהדרין לחתונות היא הבחירה המוצלחת ביותר עבור הזוג המתחתן. בבחירה זו כולם יוצאים מרוצים, האורחים, ובעלי האירוע. הזוג ממשיך לבטא את זיקתו הדתית בקביעת אירוע בעל אופי דתי על כל גווניו. כך שמובטח אירוע עם איכות גבוהה של אוכל, מגוון רחב של אפשרויות וחוויה ייחודית.

תוכן עניינים

כתבות נוספות